| Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése |
| Szerző |
Üzenet |
Betssy Újonc

|
Elküldve: 2007. Március 3. Szombat, 22:16 Hozzászólás témája: Segitsetek!!! |
|
|
Sziasztok! En egy 20 eves lany vagyok es munka kellene surgosen,aki tudna nekem segiteni az legyszives irjon mihamarabb!!!!
Elore is koszi.
Ja valami olyanra gondoltam,ahova nem kell nagyon a nyelvtudas. |
|
| Vissza az elejére |
|
 |
Aliz79 Újonc

|
Elküldve: 2007. Március 4. Vasárnap, 1:00 Hozzászólás témája: drága Betssy |
|
|
Kedves Betssy!
Nos, csak azt tudom javasolni Neked, hogy tessék szánni ezen fórum ÖSSZES topicjának elolvasására szánni 1 napot és akkor nem teszel fel többet ilyen kérdést, amitől az "öreg rókáknak" csúnyán áll a szemöldökük
Én ugyanolyan kezdő vagyok mint Te, tehát a legkevésbé osztom én azt észt , de valóban borzasztóan hasznos itt a legtöbb infó és lehetővé teszi azt, hogy ne tegyen fel senki már 1000szer megválaszolt kérdést.
Pl: in England az emberek általában angolul beszélnek ; főleg a hivatalokban, boltokban és egyéb hivatalos helyeken , azaz Tőled is ezt várják el....és még hasonló..ennél azért kicsit bölcsebb dolgokat olvashatsz itt...
Aliz79 _________________ Az életben az a szép, hogy bármi megtörténhet.
A szar, hogy meg is történik. |
|
| Vissza az elejére |
|
 |
mandl Újonc

|
|
| Vissza az elejére |
|
 |
gtl011 Mester

Csatlakozott: Jan 14, 2006 Hozzászólások: 102 Tartózkodási hely: Witney Oxfordshire
|
Elküldve: 2007. Szeptember 22. Szombat, 13:55 Hozzászólás témája: Re: drága Betssy |
|
|
| Aliz79 írta: | ....és még hasonló..ennél azért kicsit bölcsebb dolgokat olvashatsz itt...
Aliz79 |
Kedves Aliz,
szívemből, és igen bölcsen szólottál!
Jó, hogy eggyel többen kérjük a figyelmes olvasást!
Így tovább, hátha lesz haszna!
gtl |
|
| Vissza az elejére |
|
 |
gtl011 Mester

Csatlakozott: Jan 14, 2006 Hozzászólások: 102 Tartózkodási hely: Witney Oxfordshire
|
Elküldve: 2007. Szeptember 22. Szombat, 13:59 Hozzászólás témája: Re: nyelvtudas nelkul nem megy |